نویسندگان :
فاطمه حنیفی ( دانشگاه یزد ) , محمد حسین ابویی ( دانشگاه یزد )
کليدواژه ها
رضایت مشتری، تاپسیس، خانه کیفیت، تصمیمگیری چندمعیاره، سایپا پرس
نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
فاطمه حنیفی , 1399 , شناسایی و تحلیل تاثیر عوامل موثر بر رضایت مشتریان از قطعات پرسی خودرو با رویکرد TOPSIS - QFD , سیزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات