شناسایی و تحلیل تاثیر عوامل موثر بر رضایت مشتریان از قطعات پرسی خودرو با رویکرد TOPSIS - QFD
Identifying and Analyzing the Effect of Factors affecting Customer Satisfaction on Pressing Automotive Parts by using the TOPSIS-QFD Approach
نویسندگان :
فاطمه حنیفی ( دانشگاه یزد ) , محمد حسین ابویی ( دانشگاه یزد )
کليدواژه ها
رضایت مشتری، تاپسیس، خانه کیفیت، تصمیمگیری چندمعیاره، سایپا پرسکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:فاطمه حنیفی , 1399 , شناسایی و تحلیل تاثیر عوامل موثر بر رضایت مشتریان از قطعات پرسی خودرو با رویکرد TOPSIS - QFD , سیزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
وبگاه ها
تماس با ما
آدرس: شاهرود میدان هفت تیر، دانشگاه صنعتی شاهرود
شماره تماس: 9 - 02332392204
کد پستی: 3619995161
صندوق پستی: 316
پست الکترونیک: info@shahroodut.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)