تاثیر قیمت و برند خرده فروشان بر هماهنگی زنجیره تامین
The effect of price and retailer"s brand competition on supply chain coordination
نویسندگان :
سیده سحر موسوی ( دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل )
کليدواژه ها
Supply Chain Coordination, Pricing, Brand Quality, Retailers’ competitionکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سیده سحر موسوی , 1399 , تاثیر قیمت و برند خرده فروشان بر هماهنگی زنجیره تامین , سیزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
وبگاه ها
تماس با ما
آدرس: شاهرود میدان هفت تیر، دانشگاه صنعتی شاهرود
شماره تماس: 9 - 02332392204
کد پستی: 3619995161
صندوق پستی: 316
پست الکترونیک: info@shahroodut.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)