واکاوی تأثیر نوآوری و فشار مشتری بر مدیریت زنجیرۀ تأمین پایدار با نقش میانجی مدیریت فرآیند پایدار: مطالعۀ شرکت سیمان سامان غرب کرمانشاه
Investigating the Impact of Innovation and Customer Pressure on sustainable supply chain management with the Mediating Role of Sustainable Process Management: A Case Study of Saman Cement Company of Kermanshah
نویسندگان :
سمیه ترک ( جهاد دانشگاهی کرمانشاه )
کليدواژه ها
مدیریت فرآیند پایدار؛ فشار مشتری؛ نوآوری؛ زنجیرۀ تأمینکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سمیه ترک , 1399 , واکاوی تأثیر نوآوری و فشار مشتری بر مدیریت زنجیرۀ تأمین پایدار با نقش میانجی مدیریت فرآیند پایدار: مطالعۀ شرکت سیمان سامان غرب کرمانشاه , سیزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
وبگاه ها
تماس با ما
آدرس: شاهرود میدان هفت تیر، دانشگاه صنعتی شاهرود
شماره تماس: 9 - 02332392204
کد پستی: 3619995161
صندوق پستی: 316
پست الکترونیک: info@shahroodut.ac.ir
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود میباشد. (همایش نگار نسخه 10.1.1)